HTML

Dragunov

A blogot ÉN írom, saját véleményem, saját szakértelmem szerint. Kommentálhatsz, de ha ezt nem kultúráltan csinálod, leszarom.

Friss topikok

  • gibzin: LoL, az értelmiségi kommentekből látszik, hogy tényleg a 10 millió fegyverszakértő országa vagyunk... (2013.07.27. 10:33) .45 ACP vs. 9mm Luger/Parabellum
  • Mikrobi: Azért acélmagos, hogy ne roncsoljon annyira. A rendőrségnél nem az ölés a cél, ellentétben a katon... (2011.05.08. 16:30) AP
  • Snyika14: jah és érdeklődnék mikor lesz új cikk? mert nagyon tetszik a blog alapötlete és ha lesznek új cikk... (2009.06.20. 12:45) Gázpisztolyok
  • boxerw: Sziasztok. Tetszik az oldal, biztos mennni fog. Pár évet eltöltöttem anno Jugoszl. területén, 91-9... (2007.08.02. 19:38) First Blood
  • ATRK: Üdv Rik! Meghívás elfogadva. A teljesítés ideje ismeretlen :) De ha ott vagyok, mégsem kereshetem ... (2007.05.26. 00:12) Gondolatok a Széna térről

Linkblog

Kirándulás

2007.05.08. 13:20 Dragunov

Még egy kicsit fáradt vagyok, pedig már két napja megérkeztünk. Sopronban és környékén voltunk osztálykiránduláson, de semmi érdekes dolog nem történt, azon kívül, hogy megnéztük Sopron helytörténeti múzeumát. Volt itt minden: korabeli ruhák, használati tárgyak, az ipari forradalom korára jellemző találmányok, stb. Aki ismer az tudja, hogy engem az ilyesmi nem nagyon érdekel, viszont az egyik vitrinben, még a földszinten volt valami ami fölkeltette az érdeklődésemet: korabeli fegyverek! Volt egy keréklakatos lovassági pisztoly, egy ugyanilyen, puska hosszú csővel, de egy másik érdekes dolog is. Láttam, hogy a csöve kiszélesedik, és rápillantottam a feliratra: golyószóró puska. Ez meg mi?-futott át az agyamon. Nem nagyon értek a korabeli fegyverekhez, de szerintem ez nem 'golyószóró puska' volt, hanem egy régi sörétes puska. Persze nem egybeszerelt lőszerrel, amilyen a képen látható. Ezenkívül volt még az emeleten pár érdekesebb dolog, például egy öngyújtó ami úgy nézett ki, mintha összeheggesztettek volna egy 7,62 hüvelyt egy 9mm-essel. Vagy egy első világháborús gázmaszk. És volt még ott egy füzér puskatöltéyekből is. Na talán ennyi megmarad bennem a kirándulásból :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dragunov.blog.hu/api/trackback/id/tr8672684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása